طراحی تخصصی دکوراسیون در مشهد

طراحی تخصصی دکوراسیون به معنی چیدمان صحیح وسایل به منظور هماهنگ سازی بهتر و نمای دلنشین تر تفسیر شده است.طراحی تخصصی دکوراسیون بسیار حائز اهمیت است زیرا افراد ساکن در آن محل یا خانه به استراحت پرداخته و محلی برای آرامش آن ها می باشد. طراحی و چیدمان دکوراسیون تاثیر مستقیم بر روحیه و خلق و خوی افراد نیز دارد.

پروژه موفق
طراحی و اجرا

+100

سال تجربه در طراحی داخلی

15

طراحی تخصصی دکوراسیون

لورم ایپسوم متن ساختگی با تولید سادگی نامفهوم از صنعـت چاپ، و با استفاده طراحان گرافیک است، چاپـگرها و متون بلکه روزنـامه و مجـله در ستون و سطر آنچنان که لازم است، برای شرایط فعلی تکنولوژی مورد نیاز، و کاربردهای متنوع

پروژه موفق
طراحی و اجرا

+100

سال تجربه در طراحی داخلی

15
سارا بنی‌هاشم

موسس شرکت

طراحی تخصصی دکوراسیون در مشهد

از ایـــــــــــــــــــــــــــده
تا اجــــــــــــــــــــــــــــرا

شرکت معماری بنی هاشم آرشیتکت با تعهد به طراحی فراتر از انتظار، فعالیت خود را در سال 1395 در شهر مشهد آغاز نمود. در طی این سال ها و در مسیر طراحی با همراهی کارفرمایان محترم، موفق به طراحی، نظارت و اجرای پروژه های موفق و منحصربفردی در شهر مشهد گردیده است. مهندس سارا بنی هاشم دانش آموخته مهندسی کامپیوتر - نرم افزار مشهد دانش آموخته معماری و طراحی داخلی - مشهد دارای مدرک MBA - دانشگاه فردوسی مشهد دارای مدرک DBA - دانشگاه فردوسی مشهد مدیر عامل و موسس شرکت معماری بنی هاشم می باشند. ما در مجموعه بنی هاشم آرشیتکت به ارزش‌هایی مانند خلاقیت، کیفیت، نوآوری و پایداری اعتقاد داریم. ماموریت ما، ایجاد فضاهایی مدرن، خلاقانه و جذاب است که نیازهای مشتریانمان را با توجه به شرایط محیطی و استانداردهای طراحی برآورده می‌کند. شرکت بنی هاشم آرشیتکت در زمینه‌های متنوعی از جمله طراحی فضاهای درمانی و بیمارستانی، مسکونی، تجاری، ویلا و ... فعالیت دارد. از تحلیل اولیه تا اجرای پروژه و تحویل نهایی، ما با استفاده از تخصص‌های معماری، طراحی داخلی و مهندسی سازه به مشتریان خود خدمات ارائه می‌دهیم. تیم بنی هاشم آرشیتکت شامل معماران برجسته، طراحان داخلی ماهر و مهندسان با تجربه است. اعضای تیم ما با همکاری و ایده‌آل‌گرایی به پیشرفت پروژه‌ها می‌پردازند. برای مشاوره می توانید با شماره های ما تماس بگیرید تا کارشناسان متبحر ما پاسخگوی تمام پرسش های شما باشند.

خدمات طراحی داخلی

مراحل همکاری در پروژه‌ها

#

نقشه‌کشی

#

بازدید از پروژه و پلان‌برداری

#

تعیین نوع همکاری

#

شناخت نیازهای کارفرما

#

نظارت و مشاوره

#

اجرا

#

اصلاح تغییرات

#

روند طراحی


گالری پروژه‌ها

#

مشاهده جزئیات
#

مشاهده جزئیات
#

مشاهده جزئیات
#

مسکونی

پذیرایی

مشاهده جزئیات
#

مسکونی

پذیرایی

مشاهده جزئیات

درخواست همکاری

لطفا اطلاعات زیر را در مورد درخواست همکاری خود ارائه دهید تا بتوانیم به شما کمک کنیم

اهمیت طراحی دکوراسیون داخلی

همانطور که اشاره شد طراحی و چیدمان اصولی فضا، می تواند نقش مهمی در آرامش افرادی که در آن محل حضور دارند، داشته باشد. از مهمترین دلایل اهمیت طراحی دکوراسیون می توان به موارد زیر اشاره کرد:

استفاده بهینه از فضا: از آنجایی که برخی از محیط های مسکونی یا اداری متراژ کمی دارند، طراحان دکوراسیون داخلی می توانند فضای بسیار دلنشینی را طراحی کرده و نهایت استفاده را از این محیط نیز داشته باشند.

حفظ هماهنگی و جذابیت در محیط های اطراف: لازمه اصل هماهنگی، انتخاب دقیق عناصری است که خصوصیت های مشترکی مثل رنگ، شکل و بافت را بین خود تقسیم می کنند.

حضور در مکانی که با توجه به علایق و نیاز افراد طراحی شده باشد می تواند این امکان را فراهم آورد که افراد استراحت یا کار را دیک محیط آرام و دلنشین تجربه کنند. امروزه طراحی دکوراسیون و شیوه های آن جایگاه بسیاری خاصی را در زندگی روزمره نیز ایفا می کند. در کلیه رویکرد ها سعی بر این داریم تا این زیبایی را شناسایی و در زندگی و محیط اطراف حفظ کنیم تا شاهد تاثیر مثبت آن باشیم.

اصول طراحی دکوراسیون داخلی

رعایت اصولی از جمله تعادل، تناسب، تضاد و تکرار، رنگ، و توجه به جزئيات مانند مبلمان و وسایل تزئینی از مهمترین مواردی است که طراحی دکوراسیون متناسب با نیاز مشتری نیز انجام شود.

تعادل در طراحی دکوراسیون داخلی:  شما می توانید با تغییر رنگ، روشنایی و نورپردازی، جایگیری وسایل و … تعادل متناسبی نیز ایجاد کنید. دلیل متمایز بودن برخی از خانه ها و محیط های اطراف ایجاد تعادل است.

تناسب در طراحی دکوراسیون داخلی: تناسب با هماهنگی و هارمونی مرتبط است؛ یعنی این که شکل، جنس، رنگ و بافت اجزای موجود در یک فضا چقدر با یکدیگر هماهنگی دارند. تناسب همان چیزی است که موجب تفکیک سبک های مختلف دکوراسیون از یکدیگر نیز می شود.

تضاد در طراحی دکوراسیون داخلی: یکی از ساده ترین اصول طراحی دکوراسیون داخلی تضاد است. قرار دادن دو عنصر در تضاد یکدیگر نشانه اصل طراحی داخلی است، مانند قرار دادن گلدان های سیاه و سفید روی میز. استفاده مناسب از تضاد می تواند برای روح بخشیدن به فضا نیز استفاده شود.

تکرار در طراحی دکوراسیون داخلی: ساده ترین روش ایجاد ریتم، تکرار یک الگو در فضا می باشد. ریتم در هر ویژگی از جمله طرح ، رنگ، متریال، بافت، شکل ، اجسام و اصولا هر المان معماری در فضا صورت می گیرد. عدم تطابق مبل ها، طرح های رنگی متفاوت یا انتخاب پنجره های مخلوط، موجب ایجاد سردرگمی در محیط می شود. تکرار در فضای داخلی موجب اتصال ویژگی های مشابه با یکدیگر نیز می شود که در نتیجه منجر به ایجاد یکپارچگی در طراحی نیز می شود.

رنگ ها در طراحی دکوراسیون داخلی: رنگ ها در طراحی داخلی دکوراسیون میتوانند فضایی زیبا و جذاب را فراهم کنند. رنگ ها به دو دسته سرد و گرم تقسیم می شوند، که  تاثیر شگفت انگیزی بر محیط و روحیه افراد حاضر در آن محل را دارند. رنگ های گرم مانند (مشکی ،قرمز،نارنجی) که به فضا انرژی می بخشند و رنگ های سرد مانند (آبی،سفید، صورتی) به فضا آرامش می بخشند. اگر می خواهید فضا سرشار از انرژی باشد رنگ های گرم و اگر میخواهید محلی برای استراحت نیز طراحی کنید از رنگ های سرد استفاده کنید.

سبک های مختلف در طراحی دکوراسیون داخلی

یکی از مسائل مهمی که موجب آرامش شما می شود سبک طراحی دکوراسیون منزل است. سبک های دکوراسیون انواع مختلفی دارد که شما با توجه به سلیقه و روحیات خود می توانید سبک طراحی مورد نظر خود را انتخاب کنید تا از حضور در منزل لذت بیشتری ببرید. انواع سبک های طراحی داخلی:

سبک مدرن در طراحی دکوراسیون: مهمترین ویژگی در سبک طراحی مدرن سادگی است. در سبک مدرن از خطوط ساده برای دوری از تزئین و تجمل زیاد معمولا از این خطوط استفاده می شود. استفاده از سبک مدرن در طراحی دکوراسیون بهترین گزینه برای آپارتمان ها و محیط های کوچک است که می توانید با استفاده از رنگ های خنثی زیبایی این فضا را چند برابر کنید. یکی دیگر از نکات مثبت استفاده از این ویژگی کاهش هزینه های طراحی دکوراسیون نیز می باشد و شما دیگر دغدغه خرید وسایل های تزیینی و نظافت این وسایل را ندارید.

سبک مینیمال در طراحی دکوراسیون: سبک مینیمال در طراحی دکوراسیون روشی ساده و راحت برای طراحی فضای اداری، تجاری و مسکونی است. این سبک در عین سادگی و راحتی محیط را دور از هر نوع شلوغی نشان می دهد. هدف از استفاده سبک مینیمال در طراحی دکوراسیون داخلی، برجسته کردن تمامی عناصر موجود در فضای داخلی است به طوری که همه آنها به صورت یک طرح واحد نیز مشاهده شوند. ویژگی های سبک مینیمال عبارتند از: استفاده از خطوط تمیز، استفاده از رنگ ها در طیف مشخص ، اهمیت عملکردی اجزا، استفاده از پلان های باز و نور مناسب.

سبک روستیک در طراحی دکوراسیون: سبک روستیک یا ( روستایی ) در طراحی داخلی موجب ایجاد فضایی راحت، آرام بخش با دکوری کاربردی نیز می شود. این سبک نسب به دیگر سبک ها ظاهر متفاوتی دارد. سبک روستیک بر پایه طبیعت بنا شده و تاکید بسیاری در استفاده از مواد طبیعی و ارگانیک نیز دارد.ویژگی های سبک روستیک عبارتند از: استفاده از مواد طبیعی مانند (چوب ، سنگ و پارچه های برزنت) فاقد مواد مدرن مانند( فلز،پارچه های مصنوعی و پلاستیک) مبلمان و وسایل دست تزيینی دست ساز، دکوراسیونی هماهنگ با طبیعت.

سبک کلاسیک در طراحی دکوراسیون: سبک کلاسیک از قدیمی ترین سبک های باشکوه در طراحی داخلی است. مبل های سلطنتی، پرده های مخمل، عناصر چرم و چوبی،کاغذ دیواری با طرح های هندسی، آینه کاری روی دیوار و سقف،لوستر های بزرگ و… از ویژگی های سبک کلاسیک است. این سبک شکوه و اصالت را به افراد نشان می دهد و بسیاری از افراد را به استفاده از این سبک باشکوه ترغیب می نماید.

سبک تلفیقی در طراحی دکوراسیون: سبک تلفیقی در طراحی دکوراسیون کاملا منحصر به فرد است و خلاقیت و ابتکار حرف اول را در استفاده از این سبک نیز می زند. افرادی که برای طراحی سبک تلفیقی را انتخاب می کنند، به دنبال سبک متفاوتی هستند. ویژگی های سبک تلفیقی عبارتند از:

ترکیب دو تا چهار سبک مختلف، استفاده از رنگ های روشن و طبیعی به عنوان پیش زمینه، هماهنگی بین المان های مختلف(لوازم، متریال و رنگ ها)، خلق یک سبک جدید با ترکیب ابتکار و خلاقیت.

سبک اسکاندیناوی در طراحی دکوراسیون: سبک اسکاندیناوی در طراحی دکوراسیون بر سادگی و کاربردی بودن تاکید دارد. این سبک دارای ظاهری آرام و ظریف اما پیچیده و بسیار خیره کننده است. در عین مدرن بودن ظاهر مینیمال بودن خود را حفظ کرده و روی المان های معاصر نیز متمرکز می باشد و از کلیه ریزه کاری های تجملاتی دوری میکند. در طراحی این سبک باید بیشترین توجه خود را روی جنبه عملی و کاربردی محیط ، حداقل استفاده از مبلمان و سادگی هر چه بیشتر فضا نیز داشته باشید تا بتوانید فضایی باز، روشن و تمیز فراهم نمایید.  ویژگی های سبک اسکاندیناوی عبارتند از:

فضایی مرتب، ساده و تمیز، استفاده از رنگ های روشن و خنثی، فضایی مطبوع و پرنور.

سبک صنعتی در طراحی دکوراسیون: سبک صنعتی در طراحی داخلی از ترکیب عناصر قدیمی و مدرن نیز تشکیل شده است. یکی از دلایل جذابیت این سبک استفاده از تاسیسات بدون پوشش است. ویژگی های سبک صنعتی عبارتند از: استفاده از متریال ساده و کاربردی مانند(آجر، بتن،چوب)، استفاده از مبلمان و وسایل قدیمی، استفاده از تابلو نقاشی، گل و گیاه، استفاده از لوله و اتصالات بدون پوشش.

سبک مدیترانه ای در طراحی دکوراسیون: سبک مدیترانه ای در طراحی داخلی نشانه زندگی شاد و آرام سواحل جنوبی اروپا نیز می باشد. این سبک ترکیبی از سبک های مدرن و سنتی ایتالیا، اسپانیا و یونان است که در سراسر جهان طرفداران بسیاری دارد.  ویژگی های سبک مدیترانه ای عبارتند از:تاکید بر زندگی در فضای باز، پنجره ها، درب ها و محفظه های قوسی داخلی، فضاهای داخلی خنک، پالت خنٍی با دیوار های گچ سفید و پوشش های طبیعی، استفاده از رنگ های مدیترانه ای مانند (رنگ های آبی، فیروزه ای، سایه های بنفش کم رنگ دریا،رنگ های با نشاط گیاهان)

ویژگی طراحی دکوراسیون داخلی

طراحی دکوراسیون داخلی حاصل چیدمان اجزا و وسایل مختلفی در یک مکان است. این چیدمان می تواند از همه جوانب روحی ، روانی و فیزیکی بر افراد تاثیر گذار باشد. انتخاب یک دکوراسیون مناسب با توجه به روحیات و علایق می تواند فضای دلنشینی را برای شما فراهم کند و همچنین آرامش شما را افزایش دهد. طراحی دکوراسیون داخلی یک هنر است، که می تواند در سبک های مختلفی اجرا شود. گسترش امکانات، وجود علایق و سلیقه افراد موجب تنوع در این سبک ها می شود. ویژگی های طراحی دکوراسیون عبارتند از:

هزینه طراحی دکوراسیون داخلی

هزینه طراحی دکوراسیون داخلی در مشهد  به عوامل مختلفی بستگی دارد. مهمترین عوامل در تعیین نرخ طراحی دکوراسیون داخلی،با توجه به سلیقه  مشتری ،انتخاب سبک طراحی، متریال به کار رفته و ... می باشد شما می توانید از طریق شماره تماس با کارشناسان مجموعه بنی هاشم آرشیتکت به عنوان بهترین شرکت معماری در مشهد از مشاوره رایگان متخصصن مجموعه نیز بهره مند شوید.